Jak skutecznie poinformować klientów o istnieniu naszej firmy i przekonać ich o tym aby nas wybrali? Istotnym elementem komunikacji jest zintegrowana obecność w internecie. Chodzi o to, aby nasza firma, nasz działalność była widoczna poprzez różne środki komunikacji. Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy jak jeszcze bardziej ułatwić widoczność Twojej firmy w sieci. Częstym błędem jest postawienie na jedno medium komunikacji z pominięciem innych. Bardzo często nasza obecność w sieci jest bardzo chaotyczna. Niekiedy niewielki wysiłek może przynieść bardzo duże korzyści.
Co będziesz wiedzieć po warsztacie?
-
Jak zaplanować naszą obecność w Internecie aby osiągnąć maksymalny sukces?
- ważne aby nasza obecność w Internecie była całościowa, nie wystarczy od czasu do czasu coś zamieszczać
- jakie platformy wybrać, aby ze sobą się łączyły?
-
Jakie narzędzia warto do tego wykorzystać?
- poznaj narzędzi, które ułatwią sukces Twojej strony internetowej
- porównaj siebie na tle konkurencji i ją wyprzedź
-
Czego unikać?
- unikaj pułapek związanych z obecnością w internecie
- wykorzystaj niewiedzę innych w zakresie unikania pułapek
-
Jak budować treści i w jaki sposób przechytrzyć konkurencję?
- treśc jest tym co sprawia że klient nas poznaje, jak skutecznie je budować?
- jak zaplanować budowanie treści?
-
Jak wzmocnić w prosty sposób siłę swojej strony poprzez zintegrowaną obecność w internecie?
- jakie działania wspierają się wzajemnie w internecie, a jakie wręcz przeciwnie wzajemnie się znoszą, szkodzą sobie?
- jak sprawić aby wyprzedzić tych co są od nas dłużej na rynku i są silniejsi?
Zapraszamy do lektury artykułu o wyróznianiu się, który ukazał się w Kosmetologii Estetycznej 4/2019